LEONHARD WEISS VIATER OÜ tegeleb teedeehituse ja taristuehitusega juba 1998. aastast alates. Pakume terviklahendust: kõik teede, tehnovõrkude, ülesõidukohtade, viaduktide, veeviimarite, jäätmekäitlusjaamade ehituse ja remondi teenused ühest kohast.
Taristuehitus on nõudlik valdkond, mis vajab põhjalikke teadmisi ja kogemusi tööde kvaliteetseks teostamiseks. Meie kavandame ja juhime teedeehituse projekte kõigis etappides – alates planeerimisest ja projekteerimisest kuni ehituse ja kasutuselevõtuni.
Pakume terviklikku lähenemist teedeehitusele, mis hõlmab projektijuhtimist, projekteerimist, ehituslubade taotlemist, ehitustöid, kasutusloa hankimist, vajalike dokumentide vormistamist ja üleandmist.
Töötame välja kaasaegseid ja jätkusuutlikke lahendusi, mis arvestavad nii liiklusohutuse kui ka keskkonnanõuetega. Meie eesmärk on rajada vastupidavaid ja kvaliteetseid taristuid, mis toetavad ühiskonna ja majanduse arengut.
Teedeehituse projektid hõlmavad maanteede, tänavate, sildade, viaduktide, erinevate rajatiste ja ökoduktide ehitust.
Meie prioriteet on kvaliteetselt teostatud projektid ja klientide rahulolu. Pöörame erilist tähelepanu sellele, et tööprotsess oleks kliendi jaoks sujuv ja läbipaistev. Vastutava kontakti olemasolu tagab, et kõikide alltöövõtjate tegevused on tõhusalt koordineeritud ja kooskõlastatud, kindlustades projekti õigeaegse valmimise.
Pakume kõiki tee-ehitusega seotud töid alates projektijuhtimisest ja projekteerimisest kuni katete paigaldamise, vajalike dokumentide vormistamise ja üleandmiseni.
Teostame pinnase kaevetööd, süvendustööd, tasandustööd, kommunikatsioonide ehitust ning pinnase täitmist ja tasandamist. Kaasaegne ja võimas masinapark tagab kaevetööde kiire ja efektiivse valmimise, olgu siis tegemist trasside ehituse, teealuste rajamise, parklate ehituse või muude taristuprojektidega.
Meie kogenud spetsialistid hoolitsevad selle eest, et kõik tööd vastaksid projekti nõuetele ja keskkonnastandarditele. Tagame pinnasetööde täpsuse ja kvaliteedi tänu geodeetilisele kontrollile ning kaasaegsetele töövõtetele.
Teostame teede, parklate ja platside asfalteerimistöid ning vajalikke ettevalmistustöid nagu aluspindade ehitus, tihendamine ja kontrollmõõdistused, mis on vastupidavate katete ehitamise eelduseks. Lisaks asfaltkattele rajame kruus-, killustik-, freespuru- ja sillutiskivikatteid vastavalt projekti ja kliendi vajadustele.
Meie teenused hõlmavad ka tee muldkehade rajamist, drenaaži- ja sademeveesüsteemide ehitust, liikluskorralduslahenduste paigaldamist ning haljastustöid, et tagada teede ja infrastruktuuri vastupidavus ja ohutus. Nõlvade ja maapinna planeerimise, haljastustööde ning murukülviga kujundame visuaalselt nauditava ja keskkonda sulanduva teede ja platside ümbruse.
Teedeehitustööd Tondi raudteeülesõidu eritasandilise ristmiku rajamisel, suvi 2023 – talv 2024. Tondi ülesõidu ümberkujundamine raudteealuseks läbisõiduks muudab liiklemise sujuvaks ja turvaliseks. Lisaks uutele sõiduradadele rajati kergliiklejatele jalgteed, mis teevad raudteeplatvormile ligipääsu mugavaks ja ohutuks.
Samuti sai täiesti uue ilme Tondi tänav ning Kotka ja Tedre tänava vaheline lõik. Ehitusobjekti peatöövõtjaks LEONHARD WEISS OÜ:
Selja ökodukti maastikukujundus- ja mullatööd 2023-2024. Teostasime ökoduktil täitematerjali tagasitäite- ja planeerimistööd ning paigaldasime ja planeerisime ökodukti nõlvade kasvupinnase. 85-meetri pikkuse tunneli ja 75-meetrise loomade ülekäigualaga ökodukti eesmärk on tagada rohevõrgustiku sidusus ja võimaldada loomadele liikumine üle kavandatava raudtee. Selja ökodukt asub ligikaudu 2,5 km Järvakandi alevist edelas, Kehtna vallas.
Teedeehitustööd Kaarepere-Tartu kapitaalremonditöödel ja õgvenduste ehitusel 2023-2025. LEONHARD WEISS VIATER OÜ teostab aastatel 2023–2025 Kaarepere-Tartu raudteelõigu kapitaalremondi õgvendustööd. Kaarepere-Tartu raudteelõigu õgvendused on Eestis mahult teine selline projekt ning üks suurimaid raudtee rekonstrueerimise etappe, mida LEONHARD WEISS VIATER OÜ seni teostanud on. Tööde käigus korrigeeritakse raudteetrassi geomeetriat ning rajatakse uued muldkehad, mis võimaldab rongide kiirust tõsta sõidukiiruseni kuni 160 km/h. Projekt hõlmab väljakaeve-, täite-, planeerimis- ja maastikukujunduse töid koos kogu vajaliku raudtee infrastruktuuri uuendamisega. Projekti valmimisel paraneb märkimisväärselt ühenduse kvaliteet Tallinna ja Tartu vahel, pakkudes reisijatele senisest kiiremat, mugavamat ja efektiivsemat liikumist. Objekti peatöövõtja LEONHARD WEISS OÜ.